Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Het duurt 1-2 werkdagen (maandag tot vrijdag) voor het verwerken van de bestelling en 4-6 werkdagen (maandag tot vrijdag) voor het verzenden van de bestelling.

De verwachte levertijd is verstreken, waar blijft mijn bestelling?

Soms kunnen bestellingen vertraging oplopen door factoren buiten onze controle, zoals slecht weer of een toestroom van bestellingen. Uw bestelling wordt verwacht binnen uiterlijk 8 werkdagen (inclusief maximaal 2 werkdagen voor verwerking en 6 werkdagen voor verzending). We vragen u vriendelijk om nog eens 2 werkdagen te wachten voordat u contact met ons opneemt via info@dekorate.nl. We zullen dan ons best doen om uw bestelling op te sporen en u een update te sturen.

Wat zijn de verzendkosten?

Ons team vindt dat u niet te veel moet betalen om uw gewenste producten te kopen/gebruiken. Wij nemen de verzendkosten voor onze rekening, zodat u altijd met gratis verzending kunt bestellen.

Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Ja, de producten kunnen binnen 30 dagen na ontvangst worden geretourneerd, mits ze in goede staat verkeren. De verzendkosten voor een retourzending zijn voor uw eigen rekening, dat wil zeggen voor rekening van de consument.

Ik wil een product retourneren, wat moet ik doen?

Om een product te retourneren, moet u enkele belangrijke stappen volgen zodat het proces correct verloopt. Hoe u een product kunt retourneren, leest u op de volgende pagina: Ruilen & Retourneren.

Vragen? Neem contact met ons op:

Adres: 
Dekorate van VJM Commerce
Abraham Rademakerstraat 9
Deventer 7425 PG
Nederland

E-mail: info@dekorate.nl
Telefoon: +3197010209431

KVK: 82427321
BTW: NL862467081B01